NIGHT HAS ALWAYS PUSHED UP DAY

1. ph by me 2. childhoodlight
Klicka på bilderna för lite klämmig musik!

hej, idag ska jag vara effektiv har jag bestämt. Har tänkt hinna med att dammsuga, ta bort granen(!!!!!!!), lite matte- och engelskaplugg och så vill jag se på lite film också, hihi. ;)
Igår var åter en sån där myslördag. Åkte in till stan för att kolla galna rean på Weekday och Viktor och Ida hängde på. Köpte 4 tishor för sammanlagt 260 kr. VÄÄÄRT!! Sen mötte vi även upp Tess och Siri och gick till gamla stan där vi fikade på ett härligt litet kafé. Efter några timmar blev det dags att röra på sig, gå på konsum, knasa med snabbkassan (som aldrig går snabbt för mig!), få fusktjuga i växel, flippa lite, åka hem, äta middag och det var gott. Sen, för att få en dag med maxat (meheheh) mys så kom Erik, Ida och Viktor till mig. Vi såg på konstig film, hade te- och mackpartaj och allmänt gos. Ida lyckades även övertala sin mamma, efter en lång strid, så hon också fick sova över. Tillsist var vi 4 trötta människor som gosade ner oss i bäddsoffan men somnade såklart inte förrän klockan närmat sig 6.. Så kan det bli och det gör mig inte ett smack! :) Glad tjej hej!
Fred ut homies!



Kommentarer
Postat av: rumpa

i won the battle. and i am awesome. fred ut hehehe småfnissar lite för mig själv hhehe :)

2011-01-23 @ 16:16:27
URL: http://coolabrudar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0