KICKIN' IT OLD SCHOOL, YAH KNOOOW

source: weheartit, fashiontoast..

Okej, jag kan medge att det flippat lite här i bloggen i de senaste inläggen men nu ska jag försöka vara liiite seriös. Är helt uppe i tankar om vad jag ska göra med mitt rum. Här är några grymt inspirerande bilder. Jag vill ha en rätt lugn och lite retro stil i mitt rum, gärna en hel del vitt, typ vita väggar och trämöbler, en jordglob-lampa, renhorn på väggen, en taklampa som är lite för mycket och kanske lite i vägen, bokhyllor längst med taket på väggarna skulle vara coolt, kanske plockar fram min himmel igen också och lite ljus och sånt och nu vet jag vad jag vill ställa min tv på: en sån där gammal resväska som finns med i högra kanten på sista bilden!! shiit, vill ha en massa! Takbjälkar skulle ju va najs om det gick att fixa, blir typ kåt på takbjälkar, så snyggt är det! KAN.NÅGON.GE.MIG.SNÄLLA.HALLÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0