GOOD MOOORNING STAAARSHIINE, THE EARTH SAYS HELLOOOO

"Klockan ÄR sex och tjugo.TVÅ" är vad min talande klocka på min superhightechmobil säger just nu! Sitter och chillar i fönstret hemma hos Max, på söder, mmmmm så härligt! Har redan hunnit sova ett antal timmar och vaknat och suttit barfota i sovtröja uppe på takbalkongen, pratat och sett ut över alla andra tak (alltså mmmMM söder!!!). Nu sover de andr men inte jaaag, fast jag börjar faktiskt bli rätt trött så nu crashar jag på tha couch! hehehe how to crash on a couch, om man behöver lite hjälp med det liksom. Aahh vad jag känner att intresseklubben antecknar nu....!!
Hehee fräsh brud i fönstret liksom
Ingen dålig hatt, och för att inte tala om den vita, fluffiga boan!
Jävligt bad sådär på morgonkvisten
Lite Hair!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaaaa JAG antecknar för jag vilk ovjså vara på södet och jag har news här som självfallet aldrug kommer inträffa men det va inte jg som tog upp det så jag är inte heölt pa tad här, välsigt förståelig kommebtr men jg har svept två kaffekpppar på tom mage (woooip fekkesspååårad tjej) meb ha jg blec rätt skakig -.- poooospoooossssssss!!! Hälsa:)))) <35271818

2011-07-23 @ 13:01:23
Postat av: Ida

Du fattade säkert att dey va från mig hehe..

2011-07-23 @ 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0