time will fly..

Då lämnar jag den ljuva hemfriden i hela två veckoor!!! Nejmen tiden kommer gå fort, den gör ju det när man har kul! Nu först blir det en vecka hos mommo med släkten på landet i finland. Det blir härligt om det är mycket sol för då kan jag bara steka sönder och så ska det målas husväggar. Annars har jag massa kul på datorn som jag kan kolla på och böcker, jag är så.jävla.förberedd på en vecka på landet utan sällskapet av min brorsa hehe. Sen åker jag verkligen på direkten från finland till peace and löööv!!!! Hinner som sagt inte ens hem emellan! Det kommer bli så sinnessjukt fett!! NU KÖR VI
taggar . peace . som . FAN . tagga, taggg och mera tagg!!!
(om ändå MGMT skulle komma.......... DÅ skulle det nog inte kunna bli mer perfekt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0