jag minns en gång en festlig ål som drack sin mjölk och jämt sa skål

Åh vad allt verkar uppåt nu! Har bara fått en sån där kick av livet, det mesta känns positivt, solen skiner, det gör mig till en glad jossan! Det enda som gör mig lite sur är att fina tröjan som jag hade på mig idag visade sig vara liiite för liten och att jag luktar curry.. IGEN!!? Men men, man ska inte gråta över spilld mjölk (däremot så grät jag lättare syndafloder när vi kollade klart på Forrest Gump idag på engelskan..) Just nu sitter jag och pratar om hur snabbt året gått och får lite flashbacks när jag berättar om uppropet första dagen i ettan. Mycket angenämnt! Men nu behövs mat i magen, det är lill-lördag, kvällen är ung och imorgon är det ingen skola.. feEEESSST!!
(Något som i och för sig suger så jävla hårt är Münschenbryggeriet och deras cp18årsåldersgränser på allt, blir sååå arg... fuckk bon.iver.kommer.dit. fuuuckckklök)
mjölken som dansar glatt, icke utspilld!

Kommentarer
Postat av: lyrresnurr

asså ja har hört att han kommer till cirkus i september, men ja hittar inte de på deras hemsda :O

2011-06-02 @ 18:21:55
URL: http://imnotvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0