"skruva ner ljuset för heelvete"

Igår var en såndär dag då jag bara degade hemma, kan vara rätt skönt ibland. Frullade med Ida innan hon åkte hem och sen ägnade jag typ dagen åt att lyssna på musik. Fick även chansen att umgås och prata med brorsan som klarade sin moppeuppkörning igår (stolt syster hehe)!! Så han förtjänade minst sagt det sista av chokladkakan! Och hur avslutar man dagen bäst om inte med en bra film, och då menar jag en riiiktigt bra film!! Jenni och jag slängde på oss mysigaste myskläderna, slevade upp glassen och antog filmkollarposition i soffan och såg på HITTA NEMOOO!!! Snart joinade typ hela min familj också, brukar liksom bli så när det vankas högklassig animerad disneyfilm! Nu ska jag lyssna lite mer på den här, mmm sommaar
Bruce (eller Brus som hanns vänner säger) har fått vittring av blod och ska "ha FISK till middag!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0