.

De senaste dagarna har känts som ett försmak på lite hur sommarlovet kan bli! I förrgår en snabb sväng till forum, sen till Långan för sol och bad (jag badade halvt, ett steg i taget liksom) med boyzen och så avslutade vi kvällen med grillning. Igår var också en rysligt härlig dag, mötte upp folket som kom med båt och sen bara råchillade vi hela dagen, lagade god mat och ät kräm. Idag är det pappas tur att bli ett år äldre och jag måste säga att jag varit rätt effektiv hela dagen trots att jag varit lite trött och seg. Har städat och dammsugit huset och sen gav jag mig på att göra en trerätters middag! Stekt tunnbrödsrulle med mozzarella, tomat, basilika och cashewnötter följdes av lite indiskt, nämligen Chicken Tikka Masala. Vill inte skryta men jag dööör vad god och lyckad den blev!!! Mmmm <3 Just nu kollar jag på Slumdog Millionarie och väntar på att den vita chokladkakan ska ut ur ugnen
maten!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0