HOT AND HEAVY, PUMPKIN PIE

Funtade på om jag skulle ta med min kamera till fjällen men jag pallade inteee! Höjden av lathet liksom men istället tog jag bilder med pappas iPhone (åhåhå, likear den a lot!!! villhaochskatypfåååwiiie!!), instagram är ju skiten!!! :D Så här är lite bilder, mmm, mycket hus, lite hästar, fönster, eld och lite ben, jahhhh, så var det med det!
Igår då.. jag, Ida, Viktor och Erik var hos Lydia där vi spenderade massa timmar vid matbordet och snackade om allt och inget och drack te och åt pannkakor och det var verkligen mys!!! Men sen eftersom Lydia skulle upp tidigt och jobba (duktig arbetande kvinna!! jag borde lära av henne och leta jobb men aah.. det får ske någon annan livstid) och Idovish skulle hem så hängde jag och Erik med hem till Viktors plazaaa där vi sov över och det var ännu mer myyys såklart! Riktigt värt avslut på lovet enligt mig! Idag har jag bara chillat i mitt crib och njutit av spotify (och tyvärr också av fukkkkking jobbiga spotifyreklamen.............dö!) Skola imorgon dårå och jag har typ helt förträngt hur det är att gå i skolan, på riktigt, känns helt sjukt!! Allt som har med skola att göra har varit som bortblåst ur mitt huvud, jag kommer vara som de första dagarna i skolan och inte hitta någonstans... eller kanske inte så allvarligt men det är ju nära! :P hahah Nu ska jag fortsätta lyssna lite mer t ex det här, det här och det här och kanske lite det här också och varför inte det här och så den här också men nu räcker det med länkar hehe! Fast vafan, den här måste också med, lyssna NU! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0