YUMMY IN MY TUMMY

foto av mig från papsis iPhone (instagram förstås! ;))

Idag (eller tekniskt sett igår) var det ju semmeldagen/fettisdagen (kallare vafan du vill!) (jajaaa, kvinnodagen vare ju också!) och jag stack direkt från skolan med tha class till stan för att käka i Kungshallarna (och det var så sjuuuuuuuukt gott, omnomnomnomnomnommmmm!!!!!) innan vi var tvugna att gå på Shakespeares(stavning, hmmm!?!?) Trettondagsafton. Tre.timmar.lång. Det blev lite för mycket för mig, hähähä, för den var inte så superbra heller (fast bra skådisar, t ex Beck/Sunes pappa (jag vet inte vad han heter, hehe) var med!) så jag somnade lite och vaknade till att det sprang runt en snubbe på sen med ett HAJHUVUD och så var det nått annat cp också (var det en mage eller vaaad!?!?!?). Jag bah WHAT.THE.FUCK??? Aja, sov lite till.. :P Sen kom jag på att jag inte hade ätit någon semla alls idag men mamma, som den vardagshjälte hon är <3 (eller iaf kan vara ibland) hade köpt semlor så när jag kom hem typ halv 11 hann jag få i mig en mumzig zemla innan semmeldagen var över! SCORE! Nu sova! Har iofs lite sovmorgon imorn men jag ska upp lite tidigare för jag ska frukostmysa med Jennipenni och snacka zuperviktiga zaker vilket, som sagt, blir mysigt! ;)) Det blir najs så nu ska jag sova gott och det får ni också göra (om någon läser det här men aja)!
(Ännu ett grandeee inlägg med parenteser för att de är så feeeeejnaaa!!)
FRED UT. (<---- faaaaan va cool jag är!!!! ;))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0