DANGER HAS BEEN STOLE AWAY

Det var jättekul att gå upp imorse inte alls trött onej! Men det funkade faktiskt och vi hade vår näst sista franskalektion för terminen (jag dööör vad skönt, sista imorgon!!!!) och det ser ut som om jag slipper nationella muntliga överhuvudtaget för läraren har i alla fall inte nämnt något och jag tänker inte direkt be om det, HAH! LYCKAA!!! Sen var det svenskaredovisning och jag kände att nu jävlar ska jag ta ansvar för situationen (som kära Stäääfan har lärt oss att göra) och göra arbetet igår kväll och tröttheten idag värt mödan, så jag känner mig rätt nöjd. :) Sedan jag kom hem har jag bara gjort det jag velat göra hela dagen, lyssna på mysig musik, dricka blåbärsté och äta rostade mackor med marmelad! Är sugen på att se Familjen ikväll men jag vet inte om det kanske är klokast att stanna hemma, plugga och SOVA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0