I'VE FORGOTTEN HOW TO SAIL

Fett galet sjukt otroligt fenomenalt fint och varmt väder idag!! Jag hade njutit till fulla drag OM jag hade varit så genial imorse att jag hade tagit shorts.. Men men, imorgon då tror jag banne mig att jag ska våga mig på bara ben! Efter skolan åkte vi till stan för att köpa gröna kortet på Grönan men det visade sig att de hade stängt idag och imorgon. Men det gjorde inte såå mycket, vi fick ju t ex en trevlig tur on a boooat maddafakkaaaa!! ;)
Vår franska lärare hade nog rätt om det där med skomakaren som hade ledigt mellan hägg och syren och att det här är den finaste tiden på året, allt är så grönt (och frodigt!!), nytt och det luktar till och med gott! Hur bra är inte det!?? Nu ska jag lyssna på lite fest och sen sova, natti!
massa fejnt (mmmycket blommor) som jag fotade på Gotland förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0