VÄLKOOOMEN SKÖÖNAA MAAAAAJ

Vaknade för några timmar sedan hos Tezz efter en kuuul valborgsafton!! Det var sjukt vad det var mycket folk på tunnelbanan inatt och typ alla var dräggiga, hahaha, ååh valborg..! <3 Vi somnade till scary movie 3 med chokladtårtan i knät och huvudvärk. Trodde jag också skulle vakna med värken, men icke!! Sååå skönt! Nu sitter vi coh kollar på filmer och american idol, massa deltagar i idol med underbara namn som typ Laqueesha och Tatyisha! ihihihhi

Oh yeah, nu har jag Spotify Premium och nu finns också The Wild Hunt på spotte, hur bra som helst!!! :D Taggar franskaprov imorgon genom att inte göra ett skit!!
.
Och kolla vad jag hittade bland allt bråte här hemma, lite gamla bilder som jag scannade till datorn! Hihiih
Hahahaha, så jäävla cool broooor!!!
Så fin och jämn lugg hade jag när jag var liten, något att sattsa på nu.....?!!?
Typ sötaste jag sett!! <333
Gos hos mommo och moffa!
Sjukt fashionabel pose, HAHA!!!
bara.dör.
Far och jag <3 (fast jag skulle lätt kunna vara en pojke...)
gluggen!
Åker i skrindan på gräsmattan (som alltid hade stickigt gräs och myrbon, ååh jag saknar faktiskt det..!!) på landet. Och ja, skjulet i bakrunden stod snett och var nästan helt förfallet men det hade sin charm!! Men nu har de nya ägarna rivit det..... </////3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0