backstreeeet's back ALLRIGHT!!

Alltså shais jag är INKAPABEL TILL ATT PLUGGA!! Hela eftermiddagen har jag roat mig med att göra spotifylistor, ett mycket tidskrävande arbete för en som mig. Förövrigt återupptäckte jag typ min barndom med Hits for Kids skivor till julklapp med Destiny's Child, Britney Spears, E-Type,bästa Backstreet Boys och många fler. Så himla mycket nostalgi att jag nästan blev kär i Backstreet Boys igen, FATTA ATT HÖRA DEN HÄR LÅTEN LIVE STEKT I SMÖR MED SOCKER OCH GRÄDDE PÅ JAG SKULLE DÖ TYP FEJNASTE!! HAHAHA men faktiskt, jag gillaren... Nu känner jag mig som en dålig kvinna som inte vet varken hur menstrationscykeln fungerar eller stavas! I die. men bakgatupojkarna hjälper mig att hålla modet uppe. baackstreeet's back ALLRIGHT!!! min musiksmak går ju inte att tvivla på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0