stabilt

Tänkte på de som fuckade ur till flux och skrillex ikväll samtidigt som jag sprang uppför segaste och längsta backen med I CAAAN'T STOP I CAAN'T STOOOP i öronen och passerade den där obehagliga, upplysta och inglasade Jesusstatyn. Stannade inte förän jag var uppe och kräktes av utmattning, så jag skippar nog den backen nästa gång va. Ändå nice att springa, slippa naturkunskapsplugget ett tag.

Efter skolan kändes det mer värt att åka hem till ida och måndagsfika respektive plugga istället för att gymma. Efter att ha pratat om matsmältning och andning tänkte vi liksom att en promenad i naturen (lite into the wild-inspirerade) skulle vara helt utmärkt för att praktisera både matsmältningen och andningen som vi precis lärt oss hehee. Kom sen hem för att plugga mer och läste igenom sidorna en gång. EN gång, på en hel kväll! Då kan man ju säga att jag gör typ det mesta för att undvika plugg.. Stabilt! gott natt o_O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0