nomnomnomnomnom

Hmmm, blogga vare jaah... Projektveckan kickade igång idag och vår grupp ska leverera en stop-motionfilm om om två potatiser och temat är vinst eller förlust, spännande! Den här första dagen fanns det inte så mycket vi kunde göra så jag kände mig oerhört produktiv när vi satt där och klistrade ihop en natt- och daghimmel med babeig sol och ännu babeigare måne. Hot mamaaaa! Jag är lite för trött för att skapa såhär fritt känner jag.. Och sen efter skolan drog jag en vända förbi gymmet för att jobba på kroppsformen, ca en och en halv timmes crosstrainer och sen lite styrka, damn jag kände mig hurtig. Men förstås smällde jag i mig massa mat så fort jag kom innanför dörren och nu står en försenad farsdagskaka på diskbänken och väntar. Nomnomnom afrikabarnmage HERE I COME!! HUR JÄVLA KUL VAR INTE DET HÄR INLÄGGET JAG GARVAR LÄPPEN AV MIG. Nej nu ska jag nog vispa grädde som ska ätas till kakan som består utav smör, socker, choklad, smör, SMÖR och mera smör! det är gott :3
Huuruuur som står ivägen när jag kör med min truck.. Challenge accepted.
bitch be maaaad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0