...

I natt har jag inte kunnat sova, nästan läst ut en bok och somnat klockan fyra på natten. Vaknade sen på morgonen och var något sådär överpigg! Förbaskat mycket bättre att vara så hysterisk än paniktröttheten som jag fasade för. Mer än bra resultat på provet ledde till att jag kände mig generös och mycket skön mot mig själv på shoppingrundan efter skolan med ida. Mmmm klädeeeer, det gör mig fan lycklig ibland! Var så glad att jag t o m klarade att sitta bredvid blöthundgubben hela vägen hem utan att få något större sammanbrott. Och nu är det två fukkin veckor kvar till lovet och beachen så nu är det sista minuten damage control med träning som gäller och kakorna ska läggas på hyllan för ett tag. Så efter middagen langade jag 40 minuters kubbish runt kåkstaden. Labbrapportshelvetet tar jag itu med imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0