morotskakesöndag

Jaaahh, det blev banne mig festligt igår och fler bekanta ansikten än väntat! Badrumshäng: CHECK, dänz: CHECK, obarmhärtligt bytande av låtar: CHECK, ingen bra utblandning: CHECK, diskuterande om hur man känner igen okända människor: CHECK. Mycket mat förtärdes också både på vägen hem och väl hemma och även idag. Jag och Ida gick och handlade ingredienser till morotskaka, bakade, åt ännu mer (jag tycker synd om min stackars skadade mage) och så pluggade vi väldigtväldigt "effektivt". Värd söndag och värt med sovmorgon imorgon. Nu ska jag äta mer och sen vill jag bara kolla på någon blödig kärleksfilm och vara riktigt degig och vidrig!! Bra plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0