satteeee aaah

Jag kom hem nu efter en lördagsnatt med högst 2 timmars sömn till och från i en soffa delad med en annan, och vid ett tillfälle även två andra!?! Och vi ska ju inte nämna några namn men särskilt en person som verkligen inte ville att någon skulle få sova satt med gitarren och sjöng, konstant. Lite emmaboda-kompisarna-i-en-buljong känsla där. Alltsåå frågan är om det ens är värt att gå och lägga sig nu..? För det första kommer jag ju bara sova bort hela dagen och bli superdegig och jag vill till loppiset i aspudden så egentligen skulle jag i vanligt fall gått upp typ nu!
Men kvällen igår bestod först av amandas mammas kräftskiva i fekketältet där DOM spelade skön reggae! Festsugna som vi var drog vi iväg och påbörjade den långa resan ut mot värmdö, bortom Hemmesta och sånt. Långt.bort. Det var tagg i OC med trevlig gash-kille, missade anslutande buss pga fittchaufför, tog dyr taxi ut i ingenstans, säkert 30 minuters gångväg utan några som helst gatlyktor innan vi var framme. Men sen var det fäään fest med dans, prat, chill på golvet och allt sånt kul ända till 4-tiden då folk började inta sleepmode medan andra valde att byta ut vår mysiga musik mot jävla fjortisdunk. Och sen morgonspurten till bussen halv 8 på morgonen var ju helt brutal och absurd, måste sett förjävla lustigt ut! hahah Och nu ska jag äta någonsorts frukost och sen åka in till stan!
Här var innan kvällen börjat och mitt ansikte och hår fortfarande inte var helt förfallet (hehe strike a pose). Och sen skjutsade pappa mig med båten till amanda, myys
Första parkett på DOM ;) och jag och amanda taggar för fest!!

Kommentarer
Postat av: Floppi

galna brudar!

2011-09-04 @ 15:44:49
URL: http://levalivet.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0