if you give up new york I'll give you tennessee

Efter en av halvsovande/halft vara vaken tyckte jag det skulle vara skönt att börja dagen med lite orientering i solen. Det var väl helt okej, till en början, tills kontroll 3 tog hundra år att hitta, traskandet i blåbärsriset blev outhärdligt och brantfötterna alldeles för många. "Men ahaaaa ska kontrollen finnas vid brantfoten, där ser man, för det finns ju inte typ FLER BRANTFÖTTER ÄN TRÄD i skogen." Jisses vad jag hatade efter ett tag, men vi gjorde ändå ett bra jobb. Och så hade jag med mig grönt te till skolan. Det såg ut som kiss och sådär jättegott var det väl inte, men tydligen nyttigt så jag får väl hoppas att jag blir som en ny människa nu när jag börjar dricka det!! Desto godare var allt jag tryckte i mig när jag kom hem. Satte mig med en smoothie och kollade nyss på Kings of Leon dokumentären, så himlahimla bra! Blev lite till mig. Se den, verkligen!

klick. klick. klick. klickKLICK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0