do you not think so far ahead, cause I've been thinkin bout forever

HEJ nu är jag hemma igen efter att ha.. ja jag vet inte ens senast jag bloggade eller var hemma känns det som! Och det är precis så det ska vara för än är det baskemig fortfarande sommarlov!! Jag har i alla fall haft det världsbäst på emmaboda där det förtärts thaimat, mjukost mackor, mängder av chips, dansats i natten, frusits i tält, hängts i camp den, vilket jävla legacy, ta bort, ska du börja gråta, YÖLÖ, rökts vattenpipa, känt svalkan i bartältet, skrattat in på småtimmarna, dygnat och kedjerökt sista natten och så var det den där natten som bara är helt svart för mig jaah. Och att få road tripa hela vägen fram och tillbaka med kompisar, musik och en sprängfylld bil! Sen har jag hunnit klämma in en veckas mat och sömn i finland hos släkten, äta och sova är nämligen det man kan roa sig med där. Nu har jag bara slängt mig in i det sociala livet igen med takhäng och venezia-pizza på dagen och sen lite mingel på kvällen, ingen hangover oohoooo dagen efter utan tefika ute under tak i regnet på söder med ida och kvälls"utgång" på kungsholmen. Men nu taggar jag sönder för sommarens sista stora event, WAY OUT FUCKING WEST PÅ LÖRDAG MED JENNI!!! Och så en god natts sömn på exklusivt hotell på det. Mmmmmm känns inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0