one more mile 'til the road runs out

Den här veckan har jag spenderat i måndags med folk hos adrian där vi lite mer än minglade, dansade, grät, låg på vägen, sov, solade och gick på sommarpromenad för frukostinköp. Vi har badat i långan, eller rättare sagt kollade jag på när ida och adrian badade, jacuzzibadat och studsat studsmatta hos simon och åkt hem i ljuset som jag inte kunde avgöra om det var soluppgång eller nergång. I fredags bjöd jennifer på bästa födelsedagsbrunchen och kvällen spenderade vi några på Sommar! tills stängning och firade nyblivna artonåringen. Igår hade jag och jennifer en harmonisk dag med picknick vid vattnet för att motverka bakfyllan. Istället för att enligt planen ligga hemma och löka på kvällen åkte jag ut till orten hos ida för balkongmys med jordgubbar, nutella, groggar i fina glas, nattpromenad, tv-spel och Grease på VHS till vi tillsist kunde somna till fiskmåsarnas dödsskrik. Nu har pappa pratat om någon ostbricka så jag har höga förhoppningar på ost och kex.
 
Och jag har också lyssnat en massa på den här låten

Kommentarer
Postat av: ida

ostbrickan </3

Svar: alltså besvikelsen...
Jossan A.

2012-07-08 @ 19:51:34
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0