un voyage et une casquette

Just nu taggar jag att Jenni och jag ska ha spa-bastu-mys i föreningens nybyggda, superfräscha bastu ikväll!! Tills dess övar jag för diverse svenska redovisningar medan mamma vill få mig att kolla på Jupiter och Venus som tydligen ligger ovantligt nära varandra idag. Men sen ska vi fucking koppla av och lyssna på najs musik och pappa kommer hem med pizza och mamma hade någon chokladsak med sig hem och vi ska ha simning imorgon och jag bryyyyr mig inte. Det är underbart med vår och vårsol och det känns helt otroligt att jag om några dagar måste packa för att åka en vecka till Nice!

Och jag vill ha en snygg keps till sommaren, helst en med leopardmöntrad manchester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0