and it's cooomiiing clooooseeeeeeeer

Satt och blev lite avundsjuk på alla som fick uppleva Justice live igår men kom på att jag verkligen inte ska vara bitter med tanke på allt bra som jag har sett. Så nu blev jag sådär nostalgisk som jag kan bli ibland och bara längtar tillbaka till Peace och Emmaboda, även fast jag har så himla mycket härligt att se fram emot framöver! Alltså Deadmau5, jag har sett FUCKING DEADMAU5!!! Jag är så himla glad att jag fått uppleva det och så mycket mer. Och i höstas fick jag ju se bästa Bon Iver och Fleet Foxes också. Bon Iver var helt klart en av de starkaste liveupplevelserna som i alla fall jag har varit med om, men fortfarande, Kings of Leon. Kings spelning var för mig kunglig, oberoende av vad alla andra säger och tycker. Jag kan knappt fatta att jag var där och om jag tänker tillbaka och skulle få uppleva något om igen är det första jag tänker på just dem. Den konserten var så himla blandade känslor, varje låt som kom var extrem lycka för mig men samtidigt var jag ledsen för att den skulle vara slut om några minuter. Så nu sitter jag och kollar på massa klipp från peace och minns tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0