you're fuckin wet. fish

Jag åt massa fruktisar (som inte var lika goda som frökusar, inget klår them frökusar!) och ville egentligen eat ALL the food in the house! Istället tog jag på mig lager av mina snyggaste kläder, reflexer och snörade på mig de snabba skorna för att gå ut och springa röven av mig en gnutta. Det är verkligen så mycket mer tillfredställande och skönare än att springa ute för då kan man sjunga med i alla låtar, dansa sig fram, bestiga berg, bli röd och lökig utan att någon ser och känna sig snabb som geopard när man flyger upp för backarna. FUCK HÅLL också, jag bara fortsätter springa med armarna uppåt och drar djupa andetag för det har jag hört att man ska göra. :3 Fortsätt springa, fortsätt springa! Fast det är istället superjobbigt och funkar lite halvskevt, DESSUTOM glider tröjorna (jag har alltid ungefär 10 stycken på mig, alla är lika fagra) eller i "bästa" fall bara den innersta upp och VOILA så har man glipa på magen där vinden gärna drar förbi och gör en visit! Men det e ba å fortsätt springa, fortsätt springa! BE AGGRESSIVE B-E AGGRESSIVE. Och nu verkar min hjärna ta över igen och jag börjar stressa över att vi ska ta bilder på ljus och vatten och göra något av grenar och kvistar. Vad går vi för linje... Jag vill bara planera fest och kolla på mello, äta pirre, chirre med dirre och dricka bärtzzz.

Och nu har jag suttit ner jättelänge och inte stretchat ett dugg, jag känner redan hur skönt det kommer kännas imorgon








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0