JÄTTEKUL

Har legat och småslumrat med Rella i öronen och den på morgonen plywood-platta magen nu full med JÄTTEGOD macka och tårta! Har haft lite helhelg hos Simon och kommit hem i den ljusa gryningen som fått det att kännas som svala sommarnätter. I fredags drog jag trött och svullen iväg till Simons jacuzzi där vi satt några och svullade chips och lekte lekar tills klockan plötsligt var halvtvå, jag dansade mig i de tajta byxorna och sprang klorig och smått blöt till bussen.

Igår stuvade vi ihop lite tacos (nej vi stuvade inte tacos) på två röda hos Tess innan vi åter drog oss ut mot Simon, denna gång utan jacuzzi in mind men med vin från mina bästa mingelföräldrar i blodet. Men förutom mingel både ute och inne så blev det likaväl lite spontanhäng i jacuzzin med allsång till Ortens favoriter och liknande! Kom hem med sista nattbussen/gryningsbussen och somnade inte förrän halv sex och vaknade sen av obeskrivlig anledning, fortfarande något skev, vid nio! Och idag har det vankats longboardrunda med mitt bästa energiknippe jenni, jag har gjort typ godaste (inte för att skryta...) blåbärsmojitos och förtärt munvattnande räksallad! Nu ska nog efterrättsdrinken anordnas, det är de s.k. återställarna efter gårdagen ju. God afton och mingla väl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0