KRAJSTIHIMMÖLFAEERD

Det måste va på liv och död om jag ska göra det här, vill kunna se mig själv i spegeln om jag blir pensionär. Lite så känner jag just nu och därför tog jag på mig mina slitstarkaste kläder och redan festivalhärdade skor igår för att kunna löka runt bland publiken till Maskinen på grönan. Vi gick runt med våra sneaky donkenmuggar fyllda med "fanta exotic" och skrek kodordet monkeyslut så fort vi såg ordningsvakter. Det var kajhäng, VIPtoalett, Frej-stalking, svettig dans i regn, maskinen och allt som inte kan köpas för pengarrrrrrrr! Fet kväll helt enkelt förutom att mitt huvud och bihålor kollapsade very mucho och nu har jag sovit med tre kuddar för att kunna andas lite bättre. Idag var jag nästan mest sugen på att bara kolla på film och göda med Ben & Jerry's tills jag såg Xiden på min hylla, mina bästa unicorn sisters kom och överraskade mig (blev verkligen tagen på sängen!!) med ett grymt Mallis-kit i födelsedagspresent i efterskott och jag ida tog oss en uppfriskande promenad till kyrkan för lite tändande av ljus. Jag känner mig typ som en ny människa nu, no more sparv!
kåmpizar!! Rikslätt att hålla alla samlade..
vi stalkade Frej och fotade honom med några randoms innan de kickade igång på srora scen
körkan dåråå, eller är det Hoqwarts...!?

Kommentarer
Postat av: Udahhh

MITT HÅR:O

2012-05-17 @ 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0