APRIL FORIHELVEDE

Jag hade en välbehövlig lördag igår då jag inte gjorde mer än se på film, äta godis, hänga runt i huset och tvätta bort lite LMFAO-gegga från skorna. Idag åkte jag till stan med fickorna (eller iaf plånboken) full av pengar och kom hem betydligt fattigare men ändå lyckligare. Den goa känslan av att sitta nöjd på tåget och fylla upp sätet bredvid med shoppingkassar och som grädden på moset få förmånen att vid igelboda se killen som är SÅ SNYGG ATT MAN SPYR REGNBÅGAR strosa förbi i Ray Bans och med en longboard under armen. Han är helt enkelt skapad av änglar och jag bara höjer min livsstandard ett snäpp när jag får lägga ögonen på honom. Jag låter otroligt obehaglig nu men jag kan väl inte hjälpa att han är god damn hot?! Såhär på kvällen har jag slevat i mig grekisk sallad för att sen gå ut och springa, nästan kräkas upp maten och fått jordens håll och jag håller nu alla mina två tummar att ansiktsmasken jag förlamade mitt ansikte med håller vad den lovar och ger min hud lyster och gör den len som en jävla babystjärt!

Och nu är det ju faktiskt maj, för den som missat det, och det har vart en rätt bra början på månaden måste jag säga! Tänkte göra en lydia, eller vad man ska säga, och summera ihop senaste månaden med lite instagramisar
Mysiga köket hos mormor och mammas pannkakor
spanat in mormors vrålåk med en sån där trånande blick!

låtit Gandalf pryda bakgrunden på min mobil och sett världens fashionablaste lampa, den har baskemig scarf

såklart haft typ samma påååås på diverse fester

jag i hallspegeln vs. jennifer i beyond retro-spegeln

knarkat gossip girl, blivit inspirerad av livet på upper east side och anordnat fancy brunch
chillat i solen med mingelföda, rosé och gash

rastat mina snabba dojjor och gjort najs dan-före-födelsedagen-frulle

fyllt 18, minglat ännu mer och firat i dagarna fem! Bästa helgen!

hängt med mina bröder, de kan beknarej ja svääär

ätit tårta förstås och styrt lyckad fest i lokal med tess

valborgsminglat med finisen och bara lyckats ta skeva bilder i spegeln på ambassadeur

lyssnat och gråtit till kanske finaste låten en fin dag och kväll

fått underbara tack-macaronger från bästa max och tess!!

smilat mot kameran och tryckt av en bild i farten på joggingrundan ikväll

JAMEN DET VAR NOG ALLT FÖR MIG IKVÄLL TACK OCH HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0