jag, ska jag definiera det?! är det ett vagt uttryck för er!?! FAN HELLER TÄNKER JAG INTE GÖRA

Ska man blogga eller? satt jag och tänkte och ja, måste distrahera mig från att äta mer! Jag vill ju inte bli för stor så att jag är alldeles för mycket att älska, vem kommer liksom älska mig då?! Mama å papa. Har kommit på mig själv hela helgen att bara ha svårt för människor för jag bara stör mig på allt, sånt jag är bra på, som att klaga! Jag kanske är ett egocentriskt monster! Kanske det som är felet! Och som det egot jag är ville jag köpa mig lite nya saker så jag och ida gjorde denna måndag till en bra dag och plöjde igenom den mesta second hand och köpte saker vi ville ha bara för att vi ville ha dem och inte för att vi behövde dem. Allt skulle bara va så mycket lättare om vi hade en liten, enkel lägenhet någonstans i stan där vi kunde bo, ha mingel (läs DÖDSKRÖK), ha kläder överallt utan att någon skulle bry sig och bara dela på allt like SISTAHS och den skulle inte ens behöva vara speciell bara vår egna lägenhet. Det var fan lättare när man var lite och det enda man önskade sig var lite rosa prylar ur en BR-katalog. Nu vill man ha boende, skärbrädor, bestick och INTE BEHÖVA SPENDERA ÄNNU EN HÖST ENSAM! Men men, I guess it's gonna be just me, myself and I <3 
Mvh Egocentriskina

Kommentarer
Postat av: Sista Idaho

Vi KIRRAR

2012-09-24 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0