LEEDLELEEDLE

Har precis sattit på alla möjliga elektriska apparater i mitt rum i hopp om att värma denna helveteshåla av kyla, snart åker fan toppluva och vantar fram! Pumpar förövrigt festmusik redan såhär på en torsdag för att jag är så in i helvetes taggad på artonårsmiddag-partytältfest-kedjerökmode-fuckaurlite-MtotheINGEL-drinkar-shots-dansarövaavmigpåklubbä. Det är dårå bland annat vad jag är taggad på så det lär ju sluta jättebra verkligen om jag är såhär peppad redan nu, tippar på att jag kommer ligga på en bädd av pizza redan vid åtta-tiden imorgon. Nej så kul ska vi inte ha det och jag ska last the whole weekend BASKEMIG! Oh dear Zumbali have some mercy on my soul!
 



Kommentarer
Postat av: jenniiii

hahahhhahaha lollade så mkt åt bilderna

2012-09-08 @ 12:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0