Min födelsedag.

Tänka sig, nu är man 15 år! Jag fyllde nämligen år igår. Tyvärr så var jag lite sjuk igår ( och ännu sjukare idag ), det känns som om jag ofta är sjuk på min födelsedag, hatar det verkligen. Efter skolan åkte mamma, pappa och jag till forum, där jag fick välja en tårta. Jag hade som alltid beslutsångest, men när vi åt tårtan visade det sig vara ett bra val, den var gudomlig!! Till middag gjorde vi goda pasta rullar ( Cannelonis ? ) och så festade vi med tårta och presenter efter middagen. Innan vi skulle äta tårta kom jag på att vi skulle ha no-prov idag, men jag orkade inte bry mig, inte på min födelsedag. Som tur hade jag tränat en del i helgen.

Jag viste några saker som jag önskade mig och fick, en del pengar till kläder och en symaskin ( inte för att jag är bra på att sy, men jag skulle gärna vilja kunna göra mina egna kläder ). Sen fick jag också en underbar berlock från Thomas Sabo, en jättesöt tvål med giraffer på och ett litet te-kit med en söt te-sil och tekanna och tekopp i ett.


Min underbara tårta med lite tårtbotten, chokladmousse och jordgubbsmousse

Dukningen

Snyggt inslagna presenter

Linne: Weekday ( det som jag köpte i torsdags ), Jeans: Lee, Cardigan: Zara

Jag lägger upp bilder på presenterna jag fick, imorgon. Nu ska jag se på Ugly Betty och Desperate Housewives och äta det som blev kvar av tårtan från igår! ;D


/ / Jossan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0