Nightlights

Här kommer sista bilderna från Danmark, bilderna från Tivoli. Det här är mina favoritbilder från Danmark, alla vackra trädgårdar i parken, och på kvällen hade allt vackra, färgglada lampor:

Lilla scen

"Piratskeppet"

Demonen, som var bästa atraktionen enligt mig!! :D


På dagen..

..på kvällen

kinesisk restaurang på Tivoli på dagen..

..samma restaurang, fast på kvällen!

konserthuset

Det lila i bakrunden är berg-och-dalbanan Demonen. Det fanns väldigt många såna där oranga, kinesiska lampor i hela paken.

"Taj Mahal" med den vackra trädgården på dagen..

..och på kvällen, helt wonderful!



Demonen och kinesiska restaurangen på kvällen med ljusen speglandes i vattnet. Underbart, jag ville nästan inte lämna Tivoli, och Köpenhamn, någonsin! :P
Jag har många fler bilder från Tivoli, och Danmark över huvud taget. Men det skulle bli för mycket att visa alla, men jag kanske visar lite fler bilder, några i taget med tiden. :)

Kommentarer
Postat av: josefine

vad fina bilder!

2009-08-06 @ 11:45:55
URL: http://jossanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0