Packning

Jag suger på att packa. Jag blir alltid distraherad av något mitt i prosessen och så börjar jag hålla på med det istället och lämnar kläderna lite var stans. Så vid det här laget ligger mina kläder utspridda i pricip hela huset!
Ex på vad jag gjort istället för att packa:


Jag flätad håret som ett pannband eller diadem. Ganska snyggt enligt mig! :D

Biblioteket hade inte öppnat än när mamma och pappa kom dit så jag ska nog gå dit när jag har packat klart. Jag vill verkligen ha något att läsa!

Föresten, jag kommer att ta med laptopen till Romme, men jag vet inte om jag kan koppla upp mig på internetet där. Så det kanske inte blir nått bloggande mer den här veckan. Men jag ska se vad jag kan göra.


Ska fortsätta med packningen nu, hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0