Lite dagens osv..

Haha, jag är lite slö idag, kanske för att det är fredag. Kommer nämligen inte på så mycket att skriva. Har kollat in lite olika coola bloggar, som t ex http://lisaplace.devote.se . Jag vet att jag lovade bilder på min beställning från ellos men jag hann bara ta bild på dagens outfitt och sen tog batteriet slut. Så jag får lägga upp bilder senare! Dagens plus är nog att jag är frisk nu! :D

Någon som har sett filmen Benjamin Buttons otroliga liv, verkar bra och jag är sugen på att se den på bio. Kommentera gärna vad ni tycker om den, om ni sett den! :)

Här är i alla fall Dagen Outfitt:

nvufvvv


¤ T-shirt - Mamma köpt någonstans utomlands
¤ Linne - Vitt från H&M
¤ Jeans - Cheap Monday
¤ Halsduk - Esprit
¤ Långärmad tröja - Cubus
¤ Skor - Clark's Original (tyvärr inte med på bild)


Tack för de fina kommentarerna. Ha en trevlig fredag kväll! :)

//Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0