Sjuk(ligt glad)

Jag har varit hemma och kurerat mig idag. Huvudet värker, känns allmänt tungt och ja känner mig helt shakie. Har mest sovit men tog mig upp för att äta lite och slå på laptopen. Något som gör mig mycket piggare och gladare är att min ellos beställning har kommit och pappsi ska hämta den när han kommer hem från work. Bilder kommer sen! :D

Kudden börjar kännas klumpig och hård efter att jag har legat på den så länge. Ska istället sätta mig upp och titta på Scrubs sesong 6. Jag ska försöka undvika att se typ 100 avsnitt på raken, huvudet kommer ju inte precis må bättre av det! :/


Krya på er alla som är sjuka, och ha en bra dag(även ni friska, såklart!).

//Miss J

Kommentarer
Postat av: Lollo

krya på dig!

2009-01-22 @ 15:59:58
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: tack sötnos! :)

aw, krya på dig :c <3

2009-01-23 @ 17:42:41
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0