Flo Rida - Right Round

Aaahhh, precis nu kommer Flo Ridas Right Round på radiokanalen NRJ! Jag som ääälskar den låten!!!

" You spin my head right round, right round..."

Något som är lite skumt är att skivbolaget som producerat låten har tagit bort eller bytt ut musiken i ALLA YouTubeklipp med just den låten. Det har ju aldrig hänt förut, vad jag vet i alla fall. Det är ju klart att de bestämmer hur de vill ha det, de har ju gjort låten, men ändå lite skumt! Det kanske är för att den är så populär och de vill tjäna ännu mer pengar genom att alla måste köpa den.

Neej!! Nu slutade den. Låten de spelar nu är Kelly Clarksons My life would suck. Förlåt alla som gillar den, men Jag tycker att den sucks. Fast jag älskar tycker att Kelly C. är annars en grymt bra artist! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0