God (sen) morgon

Jag åt en mer ordentlig helgfrukost idag, bestående av en ost&gurk-macka och en Kiwi. Kiwi är så gott, det är nog den fulaste frukten utanpå men samtidigt den vackraste frukten inuti.

 


Efteråt städade jag mitt rum, utan att klaga. Jag erbjöd mig också att städa och dammsuga hela övervåningen eftersom mamma känner sig dålig. Allt det här gjorde jag med glädje för att :

1. Jag är överlycklig över mina nya skor!!
2. Vi har inte skola de två kommande veckorna, vi ska PRAO:a. Det ser jag verkligen fram emot!

Så idag har jag ett stort ( förmodligen groteskt för omvärlden ) leende på läpparna! :D


Glada hälsningar till er alla!
//Miss Solstråle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0