Våren kanske kommer med Våffeldagen!?!

Åhh, idag har varit en bra dag! Solen sken, dagen var allmänt trevlig och det var våffeldag! Jag är småckmätt efter tre lyxvåfflor med vanilj/chokladglass, jorgubbs-, blåbärsylt och lite grädde som topping. Med andra ord, delikat!
 

Idag var det också vårpremiär för min svarta vårjacka. Äntligen fick man damma av den och använda den. Jag hoppas verkligen att våren går ännu mer framåt (salt, salt, peppar, peppar, ta i trä). Jag längtar ju efter att använda mina nya sko-tillskott som står i garderoben:

Åj vad mörk bild, ja det är inte så ljust i min garderob. Några av skorna är vår- och andra sommarskor, så nu får det banne mig bli varmt!

Passa på att äta gott nu när det är Våffeldag!
Puss & Kram// Miss J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0