Dagen fångad i bildformat.

Haha, vilken flummig dag jag har haft idag. Efter skolan ( som i vanlig ordning var übertråkig ) gick jag och Louise hem till Elli. Louise hade nämligen glömt sina hemmanycklar, hon var väldigt besviken för att hon antagligen skulle komma för sent till träningen. Hon ville absolut inte missa dyrbar träningstid, that's our Louise!

Hur som helst stannade hon ett tag hos Elli, men sen gick hon till träningen, men jag stannade längre.

 
Elli & Louise på väg hem från skolan     Ellis snygga pose
 
Ett vårtecken: Snödroppar                     Ellis pose nr. 2
 
Jag snurrar på min lilla, fjantiga tofs       Vi drack god Brämhults apelsin- och jordgubbsjuice

Nu måste jag göra matteläxan

<3 Jossan


Kommentarer
Postat av: Elinor

hahahahaha :D du kan spela Kycklingpolkan! Ska vi starta ett band? höhö flummmm ... x) kuligt vare iaf

2009-03-30 @ 21:09:55
URL: http://jaggillarsalami.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0