Room makeover + Barbie 50 år

Jag, pappa och mamma åkte en sväng till stan idag. För några veckor sen såg jag nämligen ett överkast och 2 kuddar i Matilde som ligger i PK-huset. Mamma och pappa har gått med på att köpa dem ( de blir lite av en födelsedagspresent i förväg ) så vi åkte dit idag för att shoppa loss! :D Jag älskar affären Matilde, både kläderna och inredningen. Det känns antikt och charmigt där. Synd bara att det är så fruktansvärt dyrt!

Vi gick in i NK en snabbis bara för att kolla lite. Men när vi kom dit var det en massa musik och girlanger i entrén. Först trodde vi att det hade något med att det är den internationella kvinnodagen idag. Men det var firande för att Barbie fyller 50 år. Alla barnen stod och köade för att få bli fotade med Barbie ( någon tjej i rosa klänning ).
Rosa ballonger på NK 
Barbie podium med rosa ballonger 
NK 
 Man fick också en gratis Blåbärsmuffins med rosa kristyr, mums!

NK:s entré med ballonger och girlanger

Mitt nya överkast och kuddar, gillar lite antik rosa, och antik stil överhuvudtaget. Den där moderna IKEA-stilen är cool men inget för mig.


//Jossan



Kommentarer
Postat av: Katti Katt

ooh ojdå då får man gratulera Barbie!!

Vilken fin blogg du har! Gillar hjärtana på kanten =)

2009-03-08 @ 20:22:17
URL: http://kattikatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0