Eurovision Songcontest

Ja, jag såg på finalen, såklart. Det är ju en tradition, hehe. ^^, Hela dagen gick åt till shopping och kvällen till tv-tittande. Jag lägger upp vad jag shoppade lite senare. Norge vann hur som helst hela tjottaflöjten och det var väl okej. Jag hade ändå ingen speciell favorit, fast Island var helt ok.

Är det bara jag som tycker att Turkiets sångare Hadise är sjukt lik Becky Newton som spelar Amanda i Ugly Betty?!?!

 
 
 
 
Hadise till vänster och Becky till höger.


Snälla mamma och pappa hade också köpt en Ben&Jerry's som vi alla kunde mysa med på kvällen. Bohemian Raspberry, med hallon och brownie, är nog en av mina favoriter! ;)


Trevlig söndag till er alla!
/ / Jossan

Kommentarer
Postat av: Jessica

oj, dom var ju faktiskt riktigt lika :P



sv; me like it too :D

2009-05-17 @ 14:00:59
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0