AlexanderMcQueen


Alexander McQueen RTW spring 2010

Hela kollektionen är väldigt nytänkande och skorna.. Jag trodde att Nina Ricci hade nått toppen av otroliga skor i år, men Alexander McQueen tog banne mig hem det! Mönstrena och formena är väldigt space-iga och futuristiska men samtidigt så känns det inspirerat av dinosaurier och fossiler. Plaggen längst upp är som Afrika och djungeln medan de längre ner känns som istiden och the white witch i Narnia! Det bästa med hela kollektionen är mönstrerna, jag är helt såld! :D


Kommentarer
Postat av: Amelie

OOOHH!!! bästaste bloggen EVER!!! Detta är en blogg i min smak. den ska läggas till i mina favoriter. tack förresten för att du kolla på min blogg:) kolla in den sidan gratisskor. jag blev nyss medlem men jag vet att sådana sidor är bra för jag är även medlem på gratismakeup.se och jag fick presentkort på 150 kr. :D de skorna såå cooola fast de ser inte bekväma ut :O :'( HAHA :) vissa ser ut som de har flaskor på fötterna och modellerna på hans visning hade ju typ horn. hahhaha ;)

2009-11-01 @ 21:48:32
URL: http://ameliesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0