MUMFORD, DEADMAU5 & RAPOKALYPS

source: motleyphotos.blogspot

Igår drog jag till orminge för att kolla in några classmates bands första spelning. Visste inte vad det var vi skulle få höra men när synten började och musiken kom igång så var det EPISKT! Grymt bra i en helt egen klass, gal1, spårat, coolt! :D Jag gillade det! Sen spelade även Rapokalyps och shit vad jag blev taggad av det! Det var rätt liten publik men alla var med och sjöng med för full hals. Rapokalyps är ju så grymma, sitter och lyssnar på dem just nu!! :D Efteråt skulle jag, harriet, hannah och hanna dragit med till amanda men det gick inte så vi fick istället gå till amandas sjysta, 20-åriga granne albin! Där partade vi för oss själva och tillsist var det bara jag, harri och panda kvar och vi höll på till typ kl 4 då vi höll på att somna. Tack albin för att vi fick hänga hos dig, trots att du skulle upp tidigt imorse för att gå till skolan! :P heheehe Idag har jag chillat hemma och lyssnat på en blandning av det bästa: Mumford & Sons, Deadmau5, massa dubstep och Rapokalyps förstås! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0