LIFE WITH NO LIVING


Anna Selezneva


Jennifer Pugh

Columbine Smille by Karin Lindberg

By Emma Elwin



Christina Dietze by Kelly Smith

Balenciaga

Lara Stone at Chanel Couture

Coco Rocha

Fendi

Lady Gaga

Lady Gaga & Beyoncé

Givenchy

Natasha Poly at Givenchy

Chloé

Kasia Struss at Alexander McQueen

Magdalena Frackowiak at Lanvin

Alexander McQueen


Prada

Sasha Pivovarova

At Stella McCartney

At Viktor & Rolf

Abbey Lee Kershaw

Tanya Dziahileva


sources: befashionlike, Ilovewildfox, columbine.freshnet, emsedge.freshnet, stylebykling, wetbehindthears, src783, tight-sweater, tobacco&leather, conscient.blogg.se.

Jag önskar att jag kunde rita så här bra som på bilderna ovan. Jag måste börja rita mer så jag tränar upp mina skills! ;D Här för någon dag sedan fick jag reda på att jag kom in på gymnasielinjen Sam med inriktning på Bild & Form, nervöst och spännande!
Det senaste jag ritade av var en bild på mig från när jag var liten, här är den:



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Danke :D



Riktigt nice samling bilder du har hittat, jag förstår verkligen inte hur man kan rita så bra, typ alexander mcqueen skorna och typ stella mccartney bilden, sjukt. Man får bra lust att rita när man ser det :D

2010-07-07 @ 19:57:50
URL: http://conscient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0