LET'S FORGET ABOUT ALL THE TO-DOS AND JUST HAVE A GOOD TIME








Erin Heatherton by Rennio Maifredi for Marie Claire Italia June 2010

Passar med lite strandmode i dessa sommartider, trots att vädret är lite växlande här i Stockholm. Jag väntar på att den där riktiga och varma sommaren ska bryta ut, den som vi fick ett litet försmak av för några veckor sedan.

Idag var jag på en jättemysig brunch med kompisar. Verkligen jättetrevligt och gott! :D Sen tränade jag faktiskt också (kors i taket), jag gör ju inte det så ofta bara lite då och då. Men det var faktiskt rätt skönt att få röra på sig! På kvällen blev det också en liten kvällspromenad, och som den väderoptimist jag är så gick jag ut i shorts och typ frös ihjäl eftersom det bara var runt 10+ grader. 

Känner mig ganska trött så jag ska nog gå och lägga mig, det är ju en ny, LEDIG dag imorn! :D

Btw, grym låt som ger minnen från förra sommaren:

 
This Time - DJ Antoine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0