LIKE A PRETTY FLOWER IN A VASE





Abbey Lee Kershaw by Greg Kadel Numéro #110

Nu har jag gjort klart alla prov, inlämningar och redovisningar i skolan och det känns så himla sköönt! Efter sommaren blir det gymnasium och ny skola vilket känns extremt nervöst, hoppas på en trevlig klass. Men nu är det bara drygt en vecka kvar till sommarlovet och igår gick vi i klassen ut och åt middag vilket blev väldigt lyckat! Maten kunde varit godare men annars var det trevligt!

Nu kommer jag proppa bloggen full med inspiration, jag har så mycket som bara ligger och väntar i mina inspirationsmappar. Jag vet att jag lovade mer personliga grejer, och det kommer. Men först måste jag bara lägga upp en del annat som är så fint och inspirerande. Jag tycker att vi börjar med ett Abbey Lee Kershaw-maraton. Den modellen, hon kan hon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0