make.it.a.long.one

knighttcat


French Revue de Modes Spring 2010 - Amber Heard by Guy Aroch

 fashiontoast

I love wildfox



Kimberly Ovitz SS 2010

Emsedge

Style by Kling

motleyphotos.blogspot

wet behind the ears


Style, Olsen-files, Olsens Anonymous




Rack and Ruin

studdedhearts

Vogue China March 2010 - Anna Selezneva by Solve Sundsbo

we heart it

where did u get that






Jag har fått dille på långa klänningar och kjolar. Eller, jag har alltid tyckt det är fint med långa festklänningar, men nu är jag även crazy about vardags-långklänningar i typ jersey. Vem blir inte sugen när man ser de här fantastiska bilder!?!

Imorgon är det s.k. operation dagsverke; vi ska jobba ihop pengar, hemma, till nått fattigt land. Alltså är vi typ lediga! ;) Sen, imorgon kväll åker vi till släkten så mitt påsklov börjar tidigt. Sköööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0