LESS TALK MORE ACTION




Alana Zimmer by Max Abadian for Flare June 2010
Love this!
Sminket, kläderna, håret.. ja, ALLT!

Idag är det Mors Dag och därför ska det bakas. Måste ta och aktivera mig nu efter en slö morgon, jag vill hinna med en hel del idag. Först och främst måste jag cykla och handla ingredienser till en underbar cheesecake. :)

Igår var jag i stan och shoppade lite, en långklänning och tre ringar blev det. Egentligen hade jag lovat mig själv att ta det lite lugnt med ring-köpandet efter att jag hade köpt så många i Spanien. Men det är så typiskt, just när jag inte alls är ute efter några ringar så hittar jag flera fantastiska och billiga ringar på H&M. Man kan ju inte annat än motstå! ;D Så, om jag ska räkna alla mina ringar (även de väldigt enkla och små) har exakt 40 st, vad sägs om det!?! Jag kanske tar en bild på alla lite senare, nu måste jag get this ass moving!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0