LET YOUR MIND RUN FREE LIKE AN EAGLE






Constance Jablonski by Regan Cameron  Vogue UK May 2010

God morgon! "Solen skiner och snart ska jag slänga på mig bikinin och traska ut på stranden. Senare blir det nog en del shopping och sen lite sol och bad igen. Tillsist ska jag avnjuta en god middag på någon uteservering och se solen gå ner över havet." Ja, tänk om min tillvaro ändå såg ut sådär! Nu gör den ju inte det.. My Reality: Förutom att jag måste göra klart några tusen skolarbeten måste jag också städa och packa (vilket tar en eevighet för mig). Dessutom samarbetar min hals inte alls med mig. (Ni märker väl hur jag bara ääälskar att klaga!)

Good day to you, sir. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0