THE TRASHED FASHION





Där vill jag bo!!



Anja Rubik väldigt ung!


Assugen på att färga min toppar i den där färgen eller i aprikost.



Chica Frida G.

Abbey Lee

Vem vill ha, sig chokla'!!

Mmm, ringar..






Fantastiska skor från Sam Edelman



Alexas jeansshorts är perfekta!

Jag skulle gärna vilja få lite fräknar på sommaren, såå sött!

Abbey och Freja

Punkarbarn, haha ^^,


Jagvilljagvilljagvill ha den där tröjan (om man kan kalla det en tröja!?)



source: thetrashedfashion.blogspot

Här är en massa härliga bilder att titta på. Jag har fortfarande ett bestående intryck av att ha sett Avatar <3. Kan inte sluta tänka på den, dessutom är jag beroende av soundtracket I See You med Leona Lewis. Skoltröttheten ligger på topp, men det är bara att kämpa igenom det sista. Jag tittar samtidigt som jag skriver på en dokumentär om den där förlamade kvinnan som ville få sin respirator avstängd (och som sen fick det) och då känns alla mina problem så obetydliga...



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Yes :D Älskar den :D:D:D

2010-05-25 @ 21:16:01
URL: http://conscient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0