OUT OF ORDER

...

Hmmm, hur kan jag beskriva mig själv idag..? Glad och lite smått störd, det låter som en ypperlig beskrivning! Gick på onödigtg tandläkarbesök imorse som tog typ 3 sekunder och allt var ändå bra så jag bah wtf jag missade viktig svenskalektion för absolut ingenting, wäwäwää!! Sen var jag lite sloow på datorkunskapsprovet så jag fick panik och flipp i slutet och så ploppade "Anders" upp i mitt failade diagram och det var bara sjukt rääändom så jag LOL:ade!! Fick tillbaka matteprovet och såg att jag fått mer än maxpoäng!?! haaha, nej men jag hade bonuspoäng från tidigare så det var ju inte så fel! Sen åkte jag hem med Ida och Siri och vi pratade lite bajs och gjorde kaka som såg ut som bajs och hade fin konsistens. God var den också! Jag ska väl plugga idrottsgrejs nu eller nått sånt, fän va braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0